Gymnasium Remigianum in Borken - Home Gymnasium Remigianum in Borken

Internetportal des Gymnasiums Remigianum in Borken. Informationen für Schüler und Eltern über die Schule,das Schulleben, Anmeldung, Sekundar- und Oberstufe.

OVERVIEW

The web site gymnasium-remigianum.net presently has a traffic classification of zero (the lower the better). We have inspected eighteen pages inside the web site gymnasium-remigianum.net and found thirty websites interfacing with gymnasium-remigianum.net. We were able to detect two contacts and directions for gymnasium-remigianum.net to help you communicate with them. The web site gymnasium-remigianum.net has been online for five hundred and ninety-two weeks, ten days, twenty-three hours, and thirty minutes.
Feb 2013

GYMNASIUM-REMIGIANUM.NET TRAFFIC

The web site gymnasium-remigianum.net is seeing alternating quantities of traffic all through the year.
Traffic for gymnasium-remigianum.net

Traffic ranking (by month) for gymnasium-remigianum.net

Traffic ranking by day of the week for gymnasium-remigianum.net

GYMNASIUM-REMIGIANUM.NET HISTORY

The web site gymnasium-remigianum.net was first submitted to the registrar on February 25, 2013. This website will expire on February 25, 2015. It is now five hundred and ninety-two weeks, ten days, twenty-three hours, and thirty minutes young.
February
EXPIRED
February

WEB PAGE MATURITY

Home remi85

Abiturjahrgang 1985 des Gymnasium Remigianum Borken. Wer sich bis jetzt noch nicht angemeldet. Bzw den Beitrag noch nicht überwiesen. Hat, möge das bitte bis zum 21. Wer sie nicht bekommen hat kann sie hier herunterladen.

WHAT DOES GYMNASIUM-REMIGIANUM.NET LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of gymnasium-remigianum.net Mobile Screenshot of gymnasium-remigianum.net Tablet Screenshot of gymnasium-remigianum.net

Gymnasium Remigianum

Dorothea Meerkoetter

Josefstr. 6

Borken, 46325

Neue Medien Muennich GmbH

Werner Kaltofen

Friedersdorf, 02742

GYMNASIUM-REMIGIANUM.NET SERVER

Our parsers found that a lone root page on gymnasium-remigianum.net took one thousand seven hundred and seventy-nine milliseconds to load. I discovered a SSL certificate, so our crawlers consider this site secure.
85.13.139.169

ns5.kasserver.com
ns6.kasserver.com

We revealed that gymnasium-remigianum.net is operating the Apache os.

Gymnasium Remigianum in Borken - Home Gymnasium Remigianum in Borken

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web site states the following, "Tel 0 28 61 9 24 40 - 0." We noticed that the web site stated " Fax 0 28 61-9 24 40 - 19." It also said " Sekretariat, SVA und Hausmeister. Das Sekretariat ist an allen Schultagen geöffnet. Abiturienten brachten Farbe in das graue Frühjahrswetter. Das gesamte Lehrerteam wünscht den Abiturienten eine erfolgreiche Abiturvorbereitungsphase und allen Remigianern und ihren Familien frohe Ostern." The header had Gymnasium as the highest ranking optimized keyword. This keyword is followed by Borken, Schule, and Anmeldung Gymnasium which isn't as urgent as Gymnasium. The other words gymnasium-remigianum.net uses is Oberstufe. Sekundarstufe is included and will not be understood by search crawlers.

SEEK SIMILAR BUSINESSES

Gymnasium Reutershagen

Mit einem Klick auf das Bild beginnt der Rundgang. Team ReUse in Space ist Sieger beim Landeswettbewerb Jugend Forscht. 2010 - 2018 - Gymnasium Reutershagen.

МАОУ Гимназия Реутов

Результаты ЕГЭ в 2017 г. 1 учащийся - 100 баллов. Тотальный диктант - 2018 пройдёт 14 апреля. Приглашаем к нам на мероприятия. Городской конкурс юных интеллектуалов Знайка.

Gymnasium Rheindahlen

Schule ohne Rassismus Schule mit Courage. RArr; Zur offiziellen Website. RArr; Zur offiziellen Website. RArr; Zur offiziellen Website. RArr; Zur offiziellen Website.

Gymnasium Rheinkamp Europaschule Moers

Danken möchten wir an dieser Stelle auch den Sportlehrerinnen und Sportlehrern der Stufe und den freundlichen Technikern und Mitarbeitern des ENNI-Sportparks. Ohne deren zuverlässige Hilfe wäre ein solches Turnier mit Sicherheit nicht möglich gewesen. Bericht Julian Braun für die SV.